V petek, 12. junija, smo imeli v Loki zelo pestro. Učenci celotne šole smo namreč imeli naravoslovni dan.

Naravoslovni dan 4. in 5. razreda je v celoti potekal na travniku in v gozdu. Učenci so raziskovali in spoznavali tamkajšnjo floro in favno, se urili v grajenju gozdnih bivakov, iz naravnega materiala pa so izdelovali tudi različna orodja.

Naravoslovni dan 1., 2. in 3. razreda se je začel v razredu. Učenci so se spoznali s projektom Tek podnebne solidarnosti, katerega glavni namen je, da učenci v solidarnosti do ljudi v Afriki, ki jih posledice globalnih sprememb najbolj prizadenejo (kljub temu, da s svojim načinom življenja k njim najmanj prispevajo), pretečejo čim več kilometrov.  Spoznali so zgodbi dečka Nangira in deklice Rosene. Izdelali so tudi roke z osebnimi sporočili širnemu svetu ter trakove, s katerimi so nato k projektu prispevali še zadnje kilometre. Skupaj smo pretekli kar 28,7 km!

Po končanem teku solidarnosti smo se vsi razredi podružnice združili v gozdu, kjer smo uživali v brezskrbni igri v naravi.